kw.\*:("Stratégie commerciale")
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QUELQUES INFORMATIONS UTILES POUR UNE PREMIERE APPROCHE DU MARCHE ESPAGNOLVINCENT M.1980; REV. FR. MARKETG; FRA; DA. 1980; NO 82; PP. 43-47Article
COMMENT GERER UN MILLIER DE "PRODUITS-MARCHES" SIMULTANEMENTSALLENAVE JP.1979; REV. FR. GESTION; FRA; DA. 1979; NO 21; PP. 24-32; BIBL. 9 REF.Article
STRATEGIE PRODUITS ET STRATEGIE COMMERCIALEQUIBEL J.1980; TECHNIQUES DE L'INGENIEUR., GENERALITES; FRA; PARIS: TECH. ING.; DA. 1980; NO 97; A4160; 15 P.; BIBL. 7 REF.Book Chapter
Advertising real beer: Authenticity claims beyond truth and falsityO'NEILL, Carly; HOUTMAN, Dick; AUPERS, Stef et al.European journal of cultural studies (Print). 2014, Vol 17, Num 5, pp 585-601, issn 1367-5494, 17 p.Article
Une filière en recomposition et ses incidences territoriales : l'endive dans la France du NordMANOUVRIER, E.Revue d'économie régionale et urbaine. 2008, Num 2, pp 211-224, issn 0180-7307, 14 p.Article
The Importance of Minority Characteristics in the Formation of Business Elites on Java : The Baweanese Example, c. 1870-c. 1940DOBBIN, C.Archipel (Paris). 1991, Num 41, pp 117-127, issn 0044-8613Article
MOYEN-ORIENT: LE CONSOMMATEUR DES ANNEES 80VASSILIOU GV.1980; REV. FR. MARKETG; FRA; DA. 1980; NO 82; PP. 49-63Article
Antecedents for the adoption of new technology in emerging wireless cities : comparisons between Singapore and TaipeiHU, M.-C.Regional studies. 2014, Vol 48, Num 4, pp 665-679, issn 0034-3404, 15 p.Article
Stratégies commerciales et identité peule. Le « teefankaagal » au SénégalJOINT-LAMBERT, A; SADA BA, A.Etudes rurales. 1992, Num 120, pp 53-69, issn 0014-2182Article
Consuming the city : public fashion festivals and the participatory economies of urban spaces in Melbourne, AustraliaWELLER, S.Urban studies (Harlow). 2013, Vol 50, Num 14, pp 2853-2862, issn 0042-0980, 10 p.Article
Learning how to sell hydrogelsFLICEK, J. R.Chemtech. 1995, Vol 25, Num 6, pp 56-60, issn 0009-2703Article
1985 united states farm maize germplasm base and commercial breeding strategiesDARRAH, L. L; ZUBER, M. S.Crop science. 1986, Vol 26, Num 6, pp 1109-1113, issn 0011-183XArticle